Vantaan Kotikirkko - Etusivu

Uskon, toivon ja rauhan vuosi 2015. Vuoden vaihtuminen pitää sisällään menneen muistelemista ja kurkottautumista kohti tulevaa. On hyvä käydä läpi mennyttä ja oppia niin menneistä onnistumisista kuin epäonnistumisistakin. Kuitenkin tärkeintä on se, mitä on nyt ja mihin matkamme suunta jatkuu. On olemassa sanonta Matka on. Jari Vahterasta Vantaan Kotikirkon uusi pastori. Lisää uutisia. La 1508.2015 klo 1200 - 1500. Su 1608.2015 klo 1500. Ti 1808.2015 klo 1800. Sanan ja rukouksen ilta. Sunnuntain juma.

OVERVIEW

This domain vantaankotikirkko.fi presently has a traffic classification of zero (the lower the superior). We have explored eighteen pages within the web site vantaankotikirkko.fi and found three websites referring to vantaankotikirkko.fi.

VANTAANKOTIKIRKKO.FI RANKINGS

This domain vantaankotikirkko.fi is seeing variant levels of traffic within the past the year.
Traffic for vantaankotikirkko.fi

Traffic ranking (by month) for vantaankotikirkko.fi

Traffic ranking by day of the week for vantaankotikirkko.fi

RISTINTIE.COM

0108 Ex Criminal Day Hki osa 1. 0108 Ex Criminal Day Hki osa 2.

shir shalom - Esittely

Olemme perustaneet lauluryhmämme syksyllä 2013 ja ohjelmistoomme kuuluu ylistysmusiikki ja heprealainen musiikki. Teemme seurakuntavierailuja lähinnä Israel-tilaisuuksiin eri puolille. Seuraavalla sivulla on kuvia tilaisuuksista. Airi Leppäjärvi, piano, altto.

WHAT DOES VANTAANKOTIKIRKKO.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of vantaankotikirkko.fi Mobile Screenshot of vantaankotikirkko.fi Tablet Screenshot of vantaankotikirkko.fi

VANTAANKOTIKIRKKO.FI HOST

We revealed that a lone root page on vantaankotikirkko.fi took five hundred and seventy-eight milliseconds to come up. We could not detect a SSL certificate, so I consider this site not secure.
81.22.242.55

SERVER OS

I observed that vantaankotikirkko.fi is operating the Apache/2.2.22 (Debian) operating system.

Vantaan Kotikirkko - Etusivu

DESCRIPTION

CONTENT

This domain states the following, "Uskon, toivon ja rauhan vuosi 2015." We observed that the web site stated " Vuoden vaihtuminen pitää sisällään menneen muistelemista ja kurkottautumista kohti tulevaa." It also stated " On hyvä käydä läpi mennyttä ja oppia niin menneistä onnistumisista kuin epäonnistumisistakin. Kuitenkin tärkeintä on se, mitä on nyt ja mihin matkamme suunta jatkuu. On olemassa sanonta Matka on. Jari Vahterasta Vantaan Kotikirkon uusi pastori."

VIEW OTHER BUSINESSES

Vantaan Nuoret Kotkat aluejärjestö ry.

Meistä voit tykätä myös facebookissa. Kannanotto vantaalaisten varhaisnuoriso- ja nuorisojärjestöjen toimintaedellytysten turvaamiseksi. 2015 Vantaan Nuoret Kotkat aluejärjestö ry.

Vantaan Laulu

Mies, älä laula vain suihkussa. Kuoro jakautuu kantakuoroon, seniorikuoroon ja yksittäisiin kvartetteihin. Kantakuoro esiintyy nimellä Vantaan Laulu ja seniorikuoroa kutsutaan nimellä Oltermannit.

Vantaan Mattopesu Ky

Näiltä sivuilta löydät tietoa yrityksestämme sekä laajemminkin kodin suurten tekstiilien hoidosta ja pesusta. Yrityksemme on toiminut Vantaalla jo vuodesta 1992. Toimimme nykyaikaisissa ja viihtyisissä tiloissa Vantaan RetailParkissa lähellä kauppakeskus Jumboa. Meiltä nyt myös vaatteiden kemialliset pesut! Käytössäsi on ehdoton alan asiantuntemus sekä pitkä kokemus.

VMK Vantaan Moottorikerho

Nyt on hyvä mahdollisuus treenata isolla MX-radalla lauantaina 22. 8 illalla ja aamulla klo 10-12 ja 16-18. Eli koskee junnuja 65-85 sekä naiskuskeja. VMK Crossikoulut ja sarjat alkavat. VMK crossikoulut jatkuvat taas maanantaina 3. Tervetuloa kaikki mukaan! 50cc RATA SULJETAAN PERJANTAINA 24.

Musiikkiliike - Vantaan Musiikki - Parhaat soittimet mukavasta musiikkikaupasta - Vantaan Musiikki

Kitaralaukut, -pussit ja -kotelot. Testerit, mittarit, laskurit. Savukoneet, hazerit ja nesteet. Vaahtokoneet, lumikoneet ja nesteet. Tervetuloa Vantaan Musiikin verkkokauppaan! .